<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0"
     xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
     xmlns:media="http://search.yahoo.com/mrss/"
     xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">

<channel>

    <atom:link
        href="https://shesht.am/news/maqsaturqy-kdarna-15/feed"
        rel="self"
        type="application/rss+xml"
    />

    <lastBuildDate>Mon, 05 Oct 2026 12:54:51 +0000</lastBuildDate>

    <title>Շեշտ.am (shesht.am) - Feed</title>

    <description>Շեշտ.am – նորություններ եւ ոչ միայն</description>

    <link>https://shesht.am/news/maqsaturqy-kdarna-15</link>

    
        
        <item>

            <guid isPermaLink="false">https://shesht.am/?p=6223</guid>

            <pubDate>Thu, 12 Dec 2019 11:51:30 +0000</pubDate>

            <title>Հունվարի 1-ից բացառապես էլ.շարժիչով մեքենաների մաքսատուրքը 10-ի փոխարեն կդառնա 15%</title>

            <description><![CDATA[<p>Մինչև 2022թ. հունվարի 1-ը բացառապես էլեկտրական շարժիչով ավտոմեքենայի, մոտոցիկլետի և հեծանիվի ներմուծումն ու օտարումն ազատված են ԱԱՀ-ից:</p>
]]></description>

            
                <media:content
                    url="https://shesht.am/wp-content/uploads/2019/12/1513180604-3355.jpg"
                                            type="image/jpeg"
                                        expression="full"
                >

                    <media:description type="plain"><![CDATA[Հունվարի 1-ից բացառապես էլ.շարժիչով մեքենաների մաքսատուրքը 10-ի փոխարեն կդառնա 15%]]></media:description>

                </media:content>

            
            <content:encoded><![CDATA[
Պետեկամուտների կոմիտեն տեղեկատվական հոլովակ է հրապարակել, որտեղ ներկայացված է բացառապես էլեկտրական շարժիչով մեքենաների մաքսազերծման հաշվարկի վերաբերյալ: Հայտնի է, որ 2020թ. հունվարի 1-ից այդ մեքենաների համար գանձվելու 15% մաքսատուրք՝ ներկայիս 10%-ի փոխարեն:



Էլեկտրական շարժիչով փոխադրամիջոցների մաքսազերծման փոփոխությունը վերաբերում է 2020թ. հունվարի 1-ից հետո Եվրասիական տնտեսական միության անդամ չհանդիսացող երկրներից ներկրվողներին:



Ներկայումս բացառապես էլեկտրական շարժիչով մոտոցիկլետի և հեծանվի դեպքում գործում է 14% մաքսատուրք, որը պահպանվելու է: Պետեկամուտների կոմիտեն հիշեցնում է նաև, որ մինչև 2022թ. հունվարի 1-ը նշված փոխադրամիջոցների ներմուծումն ու օտարումն ազատված են ԱԱՀ-ից:




https://youtu.be/k-B9CqsKTdI
Բացառապես էլեկտրական շարժիչով տրանսպորտային միջոցի մաքսազերծման հաշվարկի մասին / ©ՀՀ ՊԵԿ



ՊԵԿ հաղորդմամբ` Ֆիզիկական անձինք անձնական օգտագործման նպատակով ներմուծած փոխադրամիջոցների արժեքը պետք է հայտարարագրեն ուղևորային մաքսային հայտարարագրում: Իրավաբանական անձինք պետք է հայտարարագրեն մաքսային արժեքը՝ ապրանքային հայտարարագրում:



Տեղեկատվական հոլովակում նշվում է, որ եթե 2019թ. ներկրված տրանսպորտային նշված միջոցների համար մինչև դեկտեմբերի 31-ը ներառյալ գրանցվի ուղևորային մաքսային կամ ապրանքային հայտարարագիր (ոչ թե՝ տարանցման հայտարարագիր), ապա մաքսազերծումը կիրականացվի 2019թ. գործող դրույքաչափերով: Հաղորդվում է, որ տարանցման հայտարարագիր ունենալու դեպքում, եթե ուղևորային մաքսային կամ ապրանքային հայտարարագրերը գրանցվեն 2020թ. հունվարի 1-ից սկսած, կհաշվարկվեն նոր դրույքաչափերը:



Հիշեցնենք՝ 2020թ. հունվարի 1-ից փոփոխություն է տեղի ունենալու նաև ոչ էլեկտրական շարժիչով մեքենաների՝ երրորդ երկրից ԵԱՏՄ ներմուծելու դեպքում մաքսազերծման դրույքաչափերում:
]]></content:encoded>

            <link>https://shesht.am/news/maqsaturqy-kdarna-15</link>

            <author>info@shesht.am (Շեշտ.am (shesht.am))</author>

        </item>

    
</channel>

</rss>