Categories: FAQ

Ինչո՞ւ են մեծ խանութներում շատ դրամարկղներ տեղադրված, բայց մի մասը մշտապես չի գործում

Ցանցային խանութներ այցելելիս նկատած կլինենք, որ առկա դրամարկղների գրեթե կեսը չեն գործում: Այս երևույթը հաճախորդների մեծ մասի մոտ դժգոհություն է առաջացնում, հատկապես երբ ծանր աշխատանքային օրվա ավարտին ստիպված են երկար հերթ կանգնել:

Հավանաբար բոլորն ուշադրություն են դարձրել այն հանգամանքի վրա, որ առևտրի ցանցերում դրամարկղների մի մասը մշտապես չեն գործում: Հիմնականում չեն սպասարկում առկա դրամարկղների 2/3-ը: Այս երևույթը հաճախորդների մեծ մասի մոտ դժգոհություն է առաջացնում, հատկապես երբ ծանր աշխատանքային օրվա ավարտին ստիպված են երկար հերթ կանգնել: Օրինաչափ հարց է ծագում. ինչո՞ւ են ստեղծում այդքան շատ դրամարկղներ, եթե մի մասը չի գործում:

Հարցի պատասխանը բավականին պարզ է՝ հաճախորդների հոսքը միշտ նույնը չէ: Օրվա, շաբաթվա, ամսվա ու նույնիսկ տարվա ինչ-որ առանձին պահերի հաճախորդների թիվը փոփոխվում է: Բոլոր կետերի միաժամանակյա աշխատանքի հետևանքով գանձապահների մի մասը միշտ անգործ նստելու է: Դա իր հերթին կհանգեցներ ապրանքների ինքնարժեքի վրա: Այդ պատճառով գանձապահները հերթափոխով են աշխատում:

Դրամարկղները խանութում գործում են ըստ անհրաժեշտության: Օրինակ՝ առավոտյան, երբ գնորդների հոսքը մեծ չէ, մեկն էլ կարող է սպասարկել: Իսկ ճաշի ժամին կամ երեկոյան, երբ հաճախորդների հոսքը մեծանում է, կարող են սպասարկել մի քանիսը:

Տոնական օրերին, օրինակ, սովորաբար աշխատում են բոլոր դրամարկղները, քանի որ հոսքը մեծ է: Լրացուցիչ դրամարկղները հենց այդ օրերի համար են տեղադրված: Թեև դրամարկղային կետի ստեղծումը ծախսատար է, սակայն տոնական օրերին դրանց անբավարար քանակը կարող է գնորդների թվի, ըստ այդմ էլ՝ եկամտի նվազման հանգեցնել:

Գոյություն ունի ևս մեկ հանգամանք, որի պատճառով դրամարկղների մի մասը մշտապես չի գործում: Գանձապահը ցանցային խանութում իրականում «գանձապահ» չէ. այս աշխատակիցը խանութում կատարում է նաև այլ գործառույթներ, օրինակ՝ դասավորում է ապրանքը, գներն է փակցնում, օգնում է հսկիչին՝ կասկածելի հաճախորդներին հսկելու համար, ստուգում է պիտանելիության ժամկետը, աջակցում է հաշվարկների ժամանակ և այլն:

Ավելի քան 10 տարի միջազգային խոշոր կորպորացիաներում և առևտրային ցանցերում մարքեթինգի ոլորտում աշխատած մասնագետն ավելի վաղ պատմել էր բազմաթիվ խորամանկ հնարքների մասին, որոնք կիրառվում են նշված ոլորտում՝ սովորական մարդկանց հարկադրելու գնել ավելին, քան անհրաժեշտ է:

Վերջին նորություններ

Ծրագրել են հարձակում Սյունիքի վրա, բայց «քամին այս անգամ նույն ուղղությամբ չի փչելու»

Իրանական աղբյուրը տեղեկացնում է, որ Թուրքիան ու Բաքուն մտադրություն են ունեցել հանկարծակի հարձակում ձեռնարկել Հայաստանի…

30.09.2021

Ադրբեջանը Թուրքիայի և Իսրայելի դոպինգի տակ է. Իրանում զգուշացնում են Բաքվին

Քանի դեռ վերլուծական շրջանակներում փորձում են վեր հանել Իրանի և Ադրբեջանի միջև լարվածության իրական պատճառներն…

29.09.2021

Ռուսներն Արցախում սադրանքները կանխելու և դիրքերի վրա հարձակումը հետ մղելու վարժանքներ են կատարել

Ռուսական խաղաղապահ ստորաբաժանումն Արցախի «Հյուսիս» տեղանքում հրադադարի հնարավոր խախտումների կանխման և դիտակետերի անվտանգության ապահովման վարժանքներ…

29.09.2021

Էկոլոգիական աղետ է սպասվում. Վանա լիճը ցամաքում է

Լճի ափամերձ եզրագիծը նահանջել է 1 կմ-ով, ջրի մակարդակն ընկել է 22-23 մ-ով: Ցամաքած հատվածներում…

28.09.2021

Ո՞ր հիմնական խնդիրների չլուծման պատճառով ունեցանք այս աղետալի իրավիճակը. Լևոն Մազմանյան

Վարչապետ Փաշինյանի նախկին խորհրդական Լևոն Մազմանյանն ուշագրավ վերլուծություն է հրապարակել իր ֆեյսբուքյան էջում, որտեղ անդրադարձել…

28.09.2021

ԵԽԽՎ-ն Լեռնային Ղարաբաղի վերաբերյալ կարևոր բանաձև է ընդունել

Ի հեճուկս Ալիևի փորձերին՝ «Լեռնային Ղարաբաղ» անվանումը միջազգային փաստաթղթերից դուրս մղելու ուղղությամբ, Ստրասբուրգում ընդունվել է…

27.09.2021