Ad Astra. Իլոն Մասկի մասնավոր դպրոցի յուրահատկությունների մասին

Դպրոցում ուսումնական ծրագիրը կազմվում է ըստ աշակերտների հետաքրքրությունների, դասարաններ ու գնահատականներ չկան, կա սեփական արժույթ. ներկայացնում ենք Ad Astra դպրոցի առանձնահատկությունները, ընդունելության կարգը և գաղափարախոսությունը:

Ad Astra-ն հիմնադրվել է Հոթորնում՝ SpaceX-ի կամպուսում, 2014թ.: Հենց այդ ժամանակ Իլոն Մասկն իր հինգ երեխաներին հանեց Mirman դպրոցից: Նույն դպրոցի ուսուցիչներից Ջոշուա Դանը հրավիրվեց այնտեղ դասավանդելու: Առաջին տարում Ad Astra-յի սովորողների մեծ մասը Մասկի երեխաներն էին՝ 2004թ. ծնված երկվորյակները և 2006թ. ծնված եռյակը: Մյուս երեխաները SpaceX-ի աշխատակիցներինն էին:

Ուսումնական գործընթացը

2018թ. արդեն Մասկի դպրոցում սովորում էր ավելի քան 30 աշակերտ՝ 7-14 տարեկան: Ներկայումս նրանց թիվը, հայտնի տվյալներով, 40 է: Այնտեղ դասավանդում են բնական գիտություններ, մաթեմատիկա, ռոբոտատեխնիկա և արհեստական բանականություն: Գործնականում Ad Astra-յում ամեն ինչ արտասովոր է. գնահատականների բացակայությունից մինչև ընդունելության գաղտնիություն:

Դպրոցում չեն դասավանդվում երաժշտություն և լեզուներ: Մասկի համոզմամբ՝ շուտով ամբողջ աշխարհում բոլորը կօգտվեն վայրկյանական թարգմանություններից: Դպրոցի երեխաները նույնիսկ սեփական արժույթով են վաճառում իրենց արտադրանքը և կարող են հրաժարվել այն պարագաներից, որոնք նրանց հարմար չեն: Կատարվում են նաև խմբային աշխատանքներ:

Ad Astra-յի աշակերտներն օգտվում են SpaceX-ի լաբորատորիաներից ու լսարաններից: Յուրաքանչյուր երեխա ուսուցման համար ստանում է MacBook: Ad Astra դպրոցի գլխավոր նպատակը կրթության հեղափոխականացումն է, ինչպես Tesla-ն է փոխել տրանսպորտային արդյունաբերության, իսկ SpaceX-ը՝ հրթիռաշինության ոլորտներում խաղի կանոնները:

Դպրոցի գաղափարախոսությունը

Գնահատականների համակարգն անարդյունավետ է. Մասկի համոզմամբ՝ գնահատականներն աղավաղում են արժեքային համակարգը: Դպրոցն ունի իր արժույթը՝ «աստրան», որը ստանում են ոչ թե խնդիրը լուծելու համար, այլ՝ գաղափարների իրագործման համար (հավելվածներ, թխվածքներ և այլն):

Բարձրագույն դպրոցը չպետք է լինի աշակերտի նպատակը. Մասկի կարծիքով՝ բոլոր առարկաների ուսումնասիրումը ոչ թե առավելություն է, այլ՝ թերություն: Այդ դեպքում, ըստ նրա, մարդն իրեն ավելի բարձր է դասում՝ չլսելով այլոց խորհուրդներն ու չվերլուծելով սխալները: Նա բերել է դիպլոմ չունեցող Սթիվ Ջոբսի և Բիլ Գեյթսի օրինակները:

Թեստերը, խնդիրներն ու հավասարումներն առանց գործնական աշխատանքի անօգուտ են. Մասկի խոսքով՝ թեստերը կործանել են ամերիկյան կրթությունը. շրջանավարտները կարողանում են միայն ընդգծել ճիշտ պատասխանի տակ, նրանք մտածել չգիտեն:

Էթիկայի և բարոյագիտության ուսուցումն անհրաժեշտ է. Ad Astra-յում համարում են, որ երեխաներին բարոյագիտություն և էթիկայի նորմեր դասավանդելն ավելի կարևոր է, քան մաթեմատիկական խնդիրների լուծումը:

Դասարանների բաժանելն անարդյունավետ է. Ad Astra-յում բոլորը միասին են լուծում խնդիրները. դասարանային բաժանումներ չկան:

Ֆիզիկան պետք է ուսումնասիրել գործնականում. Իլոն Մասկի դպրոցում համարում են, որ ֆիզիկայի տեսական դասընթացն անարդյունավետ է. առավել կարևոր են գործնական աշխատանքները: Գործնականում ֆիզիկային ծանոթանալը կարևոր է նույնիսկ այն պարագայում, եթե այդ առարկան նախընտրելի հիմնական ուղղությունը չէ:

Պարտադիր ծրագիրն ատելություն է առաջացնում աշակերտների մոտ. Մասկի խոսքով՝ մեկը սիրում է մաթեմատիկա, մեկը՝ երաժշտություն ու լեզուներ: Ուստի ավելի կարևոր է, որ ուսումնական ծրագիրը կազմվի՝ հիմնվելով երեխայի հետաքրքրությունների վրա:

Ընդունելությունն Ad Astra դպրոցում

Եթե սկզբում դպրոց ընդունվելը շատերի համար հասանելի հնարավորություն չէր, ապա այժմ իրավիճակը փոխվել է. որոշակի թափանցիկություն է հայտնվել դպրոցի կայքում: Հայտնի է, որ Ad Astra կարող են ընդունվել 8-13 տարեկանները: Նախապատվությունը տրվում է Լոս Անջելեսի բնակիչներին, սակայն այլ երկրներից նույնպես հնարավոր է հայտ ներկայացնել: Սակայն վերջիններիս ուսուցման ձևի մասին տեղեկություններ չկան:

Ընդունելության դիմումում լրացվում է տեղեկություն Մասկի երեք ընկերություններում՝ SpaceX-ում, Tesla-յում կամ Boring Company-ում աշխատող հարազատ ունենալու մասին: Ծնողների անունից դիմում ներկայացնելու կարիք չկա, սակայն պարտադիր է ներկայացնել նախագիծ, որը ցույց է տալիս «հետաքրքրվածությունը, ամբիցիաները և յուրահատկությունը», ինչպես նաև երեխայի կարծիքը ներկայացված թեմաներից մեկի վերաբերյալ:

Լավագույն պատասխանները ներկայացրած դիմումատուները մասնակցում են զրույցների հաջորդ փուլ: Բացի այդ՝ նրանց համար էքսկուրսիա են կազմակերպում դպրոցում:

Չընտրված թեկնածուները հնարավորություն են ստանում Ad Astra-յի ուսումնական գործընթացին մասնակցել տանից. տնօրեն Դանի խոսքով՝ դպրոցն անվճար առցանց դասընթացներ է կազմակերպում տնային ուսուցումը նախընտրած ծնողների երեխաների համար:

Ad Astra-ն գործնականում լիովին գործում է Իլոն Մասկի միջոցներով: Հաղորդվում է, որ նա 2014թ. և 2015թ. 475 հազարական դոլար է հատկացրել դպրոցին: Ներկայումս դպրոցի շուրջ ընթացող քննարկումների շարքում նաև այն հարցն է, թե արդյո՞ք Ad Astra-ն կշարունակի գոյություն ունենալ, երբ Մասկի երեխաներն ավարտեն դպրոցը:

Վերջին նորություններ

Ծրագրել են հարձակում Սյունիքի վրա, բայց «քամին այս անգամ նույն ուղղությամբ չի փչելու»

Իրանական աղբյուրը տեղեկացնում է, որ Թուրքիան ու Բաքուն մտադրություն են ունեցել հանկարծակի հարձակում ձեռնարկել Հայաստանի…

30.09.2021

Ադրբեջանը Թուրքիայի և Իսրայելի դոպինգի տակ է. Իրանում զգուշացնում են Բաքվին

Քանի դեռ վերլուծական շրջանակներում փորձում են վեր հանել Իրանի և Ադրբեջանի միջև լարվածության իրական պատճառներն…

29.09.2021

Ռուսներն Արցախում սադրանքները կանխելու և դիրքերի վրա հարձակումը հետ մղելու վարժանքներ են կատարել

Ռուսական խաղաղապահ ստորաբաժանումն Արցախի «Հյուսիս» տեղանքում հրադադարի հնարավոր խախտումների կանխման և դիտակետերի անվտանգության ապահովման վարժանքներ…

29.09.2021

Էկոլոգիական աղետ է սպասվում. Վանա լիճը ցամաքում է

Լճի ափամերձ եզրագիծը նահանջել է 1 կմ-ով, ջրի մակարդակն ընկել է 22-23 մ-ով: Ցամաքած հատվածներում…

28.09.2021

Ո՞ր հիմնական խնդիրների չլուծման պատճառով ունեցանք այս աղետալի իրավիճակը. Լևոն Մազմանյան

Վարչապետ Փաշինյանի նախկին խորհրդական Լևոն Մազմանյանն ուշագրավ վերլուծություն է հրապարակել իր ֆեյսբուքյան էջում, որտեղ անդրադարձել…

28.09.2021

ԵԽԽՎ-ն Լեռնային Ղարաբաղի վերաբերյալ կարևոր բանաձև է ընդունել

Ի հեճուկս Ալիևի փորձերին՝ «Լեռնային Ղարաբաղ» անվանումը միջազգային փաստաթղթերից դուրս մղելու ուղղությամբ, Ստրասբուրգում ընդունվել է…

27.09.2021