TikTok-յան «միլիոնատերերը» հիմնականում ոչ թե վաստակում են հենց հարթակի ներսում, այլ իրենց հայտնիության միջոցով՝ կողմնակի նախագծերի շնորհիվ:
Ամերիկյան Forbes-ը կազմել է TikTok-ի ամենաբարձր վարձատրվող աստղերի առաջին վարկանիշը: Այնտեղ 7 բլոգեր է ներառվել, որոնցից յուրաքանչյուրը 2019թ. հունիսից մինչև 2020թ. հունիսը վաստակել է 1 մլն դոլար: Վարկանիշային ցանկը կազմելիս հաշվի են առնվել միայն այն բլոգերները, ովքեր հայտնի են դարձել TikTok-ի միջոցով:
Իստերլինգը 2020թ. TikTok-ի շնորհիվ վաստակել է շուրջ 5 մլն դոլար: Նա ունի 54,1 մլն հետևորդ: Վերջիններիս առաջին մեկ մլն-ը հավաքվել են աշնանը, երբ հայտնվել են առաջին հրապարակումները՝ Fashion Nova հագուստի առցանց խանութի հովանավորությամբ:
Այնուհետև աջակցել են Reebok-ը, Daniel Wellington-ը և ուրիշներ: Բացի այդ՝ աղջիկը թողարկել է կոսմետիկայի սեփական շարքը՝ Item Beauty-ն՝ Madeby ստարտափի հետ համագործակցությամբ, անդամագրվել է American Eagle-ին և մայրիկի հետ միասին թողարկել է Spotify պոդքաստը:
Նա TikTok-ում է հայտնվել 2019թ. հունիսին և մեկ տարվա ընթացքում վաստակել է 4 մլն դոլար: Ունի 76,8 մլն հետևորդ: Այս օգտատերը TikTok-ում տեսանյութեր է հրապարակել Prada-յի Փարիզյան շաբաթից, նկարահանվել է Սուպեր գավաթի գովազդում, հովանավորչական գործարք է կնել կոսմետիկայի EOS ընկերության հետ, քրոջ՝ Դիքսիի հետ դարձել է Hollister-ի նոր դեմքը, նաև թողարել է մերչ:
Դիքսի Դ’Ամելիոն ունի 32,8 մլն հետևորդ: Մեկ տարվա ընթացքում վաստակել է 2,9 մլն դոլար: Քրոջ՝ Չառլիի հետ թողարկել է կոսմետիկայի շարք՝ Morphe-ի գործընկերությամբ: TikTok-ում հանրահայտությունից հետո Դիքսին սկսել է երաժշտական կարիերա. նրա առաջին երգը՝ Be Happy-ն, 58 մլն դիտում է ունեցել և YouTub-յան թրենդում առաջին տեղն է զբաղեցրել:
Լորեն Գրեյը մեկ տարվա ընթացքում 2,6 մլն դոլար է վաստակել: Ունի 46,1 մլն հետևորդ: 2018թ. նա գործարք է կնքել Virgin Records-ի հետ և այդ օրվանից հետո 7 երգ է թողարկել: Մինչև այս գարունը Գրեյն ուներ երկրպագուների ամենամեծ բազան՝ բոլոր TikTok-երների շարքում, ինչը նրա համար գործարք են ապահովել Skechers-ի, Hyundai-ի և Burger King-ի հետ:
Ներկայումս Գրեյը կենտրոնացած է Revlon-ի հետ գործարքի վրա: Նա կոնտենտ է նախապատրաստում TikTok-ում ընկերության օգտահաշվի համար և աշխատում է սեփական տեսահոլովակի վրա, որը Revlon-ն է հովանավորել:
Ռիչարդը TikTok-ի օգնությամբ վաստակել է 1,5 մլն դոլար: Նա կիրառել է գումար աշխատելու նաև ավանդական մեթոդներ. գովազդային պայմանագրեր Reebok-ի և HouseParty-ի հետ, սեփական մերչի թողարկում, գովազդ YouTube-ում և համաձայնագիր Warner Records-ի հետ՝ երգերի թողարկման վերաբերյալ:
Նա նաև համահիմնադիրն է տաղանդների ղեկավարման TalentX ընկերության, խմիչքներ արտադրող Ani Energy բիզնեսի և միացել է Triller ընկերությանը՝ TikTok-ի մրցակցին՝ որպես ռազմավարական տնօրեն:
Մայքլ Լին բազմամյա գործընկերություն է հաստատել Bang-ի՝ էներգետիկ արտադրող ընկերության հետ. շաբաթվա ընթացքում մի քանի անգամ հրապարակումներ է տեղադրում՝ խմիչքի հիշատակմամբ: Մեկ տարվա ընթացքում Լիի եկամուտը կազմել է 1,2 մլն դոլար:
Սփենսեր Իքսը TikTok-ում է հայտնվել 2019թ. փետրվարին: Իր 10 մլն հետևորդների և Uno, Oreo, Sony ընկերությունների հովանավորության շնորհիվ նույնպես վաստակել է 1,2 մլն դոլար:
Իրանական աղբյուրը տեղեկացնում է, որ Թուրքիան ու Բաքուն մտադրություն են ունեցել հանկարծակի հարձակում ձեռնարկել Հայաստանի…
Քանի դեռ վերլուծական շրջանակներում փորձում են վեր հանել Իրանի և Ադրբեջանի միջև լարվածության իրական պատճառներն…
Ռուսական խաղաղապահ ստորաբաժանումն Արցախի «Հյուսիս» տեղանքում հրադադարի հնարավոր խախտումների կանխման և դիտակետերի անվտանգության ապահովման վարժանքներ…
Լճի ափամերձ եզրագիծը նահանջել է 1 կմ-ով, ջրի մակարդակն ընկել է 22-23 մ-ով: Ցամաքած հատվածներում…
Վարչապետ Փաշինյանի նախկին խորհրդական Լևոն Մազմանյանն ուշագրավ վերլուծություն է հրապարակել իր ֆեյսբուքյան էջում, որտեղ անդրադարձել…
Ի հեճուկս Ալիևի փորձերին՝ «Լեռնային Ղարաբաղ» անվանումը միջազգային փաստաթղթերից դուրս մղելու ուղղությամբ, Ստրասբուրգում ընդունվել է…