Երկու կողմն էլ վստահ է, որ ճիշտ է: Նույնիսկ հաշվիչ սարքերն են տարբեր թվեր պատասխանում:
Թվիթերյան օգտատերերին բարկացրել է այն, որ խնդրի պատասխանը միանշանակ չի ստացվում. ոմանք ստանում են 1, իսկ մյուսները` 16:
Մի մասը մյուսին ծաղրում է սոցցանցում, խորհուրդ տալիս դիմել մաթեմատիկոսի, փոխարենը՝ ստանում նույն խորհուրդը: Երկու կողմն էլ վստահ է, որ ճիշտ է: Նույնիսկ հաշվիչ սարքերն են տարբեր թվեր պատասխանում:
Ոմանք նույնիսկ սկսել էին ապացույցներ ներկայացնել` իրենց հաշվարկներն արդարացնելու համար:
Պարզվեց, սակայն, որ երկու ճամբարներում էլ ճիշտ են հաշվում, բոլոր հաշվիչներն էլ ճիշտ են հավասարում: Խնդիրն ուղղակի նշանագրությունն էր: Այսինքն, մի մասը սկզբում բազմապատկում է, հետո` բաժանում, մյուսները` հակառակը:
Շուտով օգտատերերը հասկացան, որ անհամաձայնության պատճառը դպրոցում մաթեմատիկայի տարբեր մեթոդներով ուսուցումն է: Սկզբում բազմապատկողները կիրառում են PEMDAS տարբերակը` նախ` բացում են փակագծերը, հետո՝ բազմապատկում, այնուհետև` բաժանում և ստանում հավասարումը. այս դեպքում ստացվում է 1:
BODMAS մեթոդի դեպքում հավասարումը ստացվում է 16. բացվում են փակագծերը, բաժանումը, ապա՝ բազմապատկումը:
Այսինքն, սխալ նշանագրության պատճառով առաջացել է թյուրըմբռնում: Պետք էր հավելյալ փակագծեր կիրառել, բայց դրանք չկան:
Իրանական աղբյուրը տեղեկացնում է, որ Թուրքիան ու Բաքուն մտադրություն են ունեցել հանկարծակի հարձակում ձեռնարկել Հայաստանի…
Քանի դեռ վերլուծական շրջանակներում փորձում են վեր հանել Իրանի և Ադրբեջանի միջև լարվածության իրական պատճառներն…
Ռուսական խաղաղապահ ստորաբաժանումն Արցախի «Հյուսիս» տեղանքում հրադադարի հնարավոր խախտումների կանխման և դիտակետերի անվտանգության ապահովման վարժանքներ…
Լճի ափամերձ եզրագիծը նահանջել է 1 կմ-ով, ջրի մակարդակն ընկել է 22-23 մ-ով: Ցամաքած հատվածներում…
Վարչապետ Փաշինյանի նախկին խորհրդական Լևոն Մազմանյանն ուշագրավ վերլուծություն է հրապարակել իր ֆեյսբուքյան էջում, որտեղ անդրադարձել…
Ի հեճուկս Ալիևի փորձերին՝ «Լեռնային Ղարաբաղ» անվանումը միջազգային փաստաթղթերից դուրս մղելու ուղղությամբ, Ստրասբուրգում ընդունվել է…