Super Bowl-2020-ի լավագույն գովազդը. ևս մեկ «Արջամկան օր», Ջրամարդն առանց մկանների և «Ճաճանչի» նոր տարբերակը

Տեսնենք, թե ինչ են պատրաստել բրենդները միջոցառմանը, որտեղ գովազդային մեկ բաժինն արժե ավելի քան 5 միլիոն դոլար:

Փետրվարի 3-ին Մայամիում տեղի է ունեցել Սուպերբոուլը՝ ամերիկյան ֆուտբոլի մրցաշարի եզրափակիչը: Միջոցառումն ամեն տարի միլիոնավոր հեռուստադիտողների ուշադրությունն է հրավիրում, ինչը խաղը դարձրել է գովազդային պրեստիժային հարթակ: Դրա համար ընկերությունները պատրաստում են իրենց լավագույն հոլովակները: Ներկայացված են 15 ամենահետաքրքիր հոլովակները:

Whassuuuuuuuup

Budweiser գարեջրի գովազդային հոլովակը «Whassup» ձայնարկմամբ Սուպերբոուլի դասականներից էր: 1999թ. հոլովակը «Սարսափելի ֆիլմ» և «Գրասենյակ» ֆիլմերում տեղ գտած ծաղրի շնորհիվ դարձել է փոփ-մշակույթ: 21 տարի անց ընկերությունը վերադարձել է «Whassup»-ին, բայց արդեն տեխնոլոգիական փոփոխություններով:

Եվ կրկին «արջամկան օրը»

Jeep-ը գովազդ է նկարահանել «Արջամկան օրվա» ոճով. ամերիկյան ավանդական տոնն ամսաթվով համընկնում է Սուպերբոուլի հետ: Գլխավոր դերակատարը Բիլ Մյուրեյն է: Սյուժեի համաձայն՝ նա հայտնվում է ժամանակավոր հետքի վրա, առևանգում է արջամկանը, բայց չի փորձում դուրս պրծնել, քանի որ «ամեն օրը» Jeep Gladiator-ի հետ վերածվում է նոր փորձության:

«Ինչպես չմոռանալ»

Ի տարբերություն շատ բրենդների՝ Google-ը Սուպերբոուլի համար հոլիվուդյան մասշտաբների գովազդ չէր պատրաստել: Բայց մինիմալիստական հոլովակն ընկերության ծառայությունների օգնությամբ պատմում է տարեց տղամարդու հուզիչ պատմությունը, ով հիշում է մահացած կնոջը:

Այն նույն տեսարանը «Ճաճանչ»-ից

Բրայան Կրենստոնը Mountain Dew-ի համար վերստեղծել է «Ճաճանչ» ֆիլմից ուշագրավ տեսարանը: Ի՞նչ կապ ունի այն գազավորված ըմպելիքի հետ: Ավելի լավ է՝ դիտել տեսանյութը:

2019թ. երաժշտական մեմերը՝ 2020թ. գովազդում

Lis Nas X-ը հռչակավոր է դարձել իր «Old Town Road» երգով դեռ մեկ տարի առաջ, բայց այն դեռևս աշխատում է. հունվարի վերջին ռեփերն այն կատարել է «Գրեմմիի» մրցանակաբաշխությանը: Իսկ Doritos չիպսերի բրենդը նրան հրավիրել է պարային մենամարտի՝ Վայրի Արևմուտքի դուելի ոճով:

Բաց թող և մոռացիր

Audi-ն գովազդի վրա երկար չի մտածել. վերցրել են Մեյսի Ուիլյամսին («Գահերի խաղը»), տեղադրել են մեքենայի մեջ և խնդրել են կատարել հանրահայտ Let it go երգը՝ «Սառը սրտից»: Եվ վե՞րջ: Եվ վերջ:

And his name is John Cena

Mechelob գարեջրի գովազդում Ջոն Սինան Ջիմի Փելոնին սովորեցնում է սպորտով զբաղվելու կանոնները: Իսկ այնուհետև կարելի է փոքր-ինչ հանգստանալ բարում, մի շիշ գարեջրով:

Ջրամադրը (կամ Խալ Դրոգոն) առանց մկանների

Ջեյսոն Մոմոան նկարահանվել է հիփոթեքային ընկերության գովազդում, և հոլովակում ամեն ինչ սկսվել է բնականոն: Դերասանը գալիս է տուն, հանում կոշիկները: Ապա հանում է փչված մկանները, իրանը և մազերը…

Իսկ են նախկինում ապրել առանց Ալեքսայի

Amazon-ի ձայնային օգնական Alexa-յի գովազդը. այն մասին, թե ինչպես են տարբեր ժամանակներում ապրել առանց վիրտուալ օգնականի: Բայց եղել են իրական օգնականներ, որոնց նույնպես Ալեքսա են անվանել:

Չորս բառ սիրո մասին

New York Life-ը պատմում է այն մասին, թե ինչպես են սերն արտահայտել Հին Հունաստանում: «Philia»՝ կապվածություն՝ ընկերությունից ծագող, «Storge»-ը հարազատների նկատմամբ սիրո համար է, և «Eros»-ը՝ անկառավարելի ցանկություն: Իսկ թե ինչ է նշանակում չորրորդ բառը՝ «Agape»-ն, պետք է հասկանալ հոլովակից:

Մորտին և Pringles-ը

Pringels ընկերությունը որոշել է իր հոլովակը վերածել համաշխարհային «Ռիկի և Մորտիի»: Ճիշտ է՝ այն այնքան էլ դուր չի գալիս Ռիկին, քանի որ նրա թոռը ռոբոտ է դարձել և չիպս է գովազդում:

Վայնոնա Վայնոնայում

Գովազդը խաղարկում է հեգնական իրավիճակը, որտեղ դերասանուհի Վայնոնա Ռայդերը հայտնվում է Մինեսոտայի Վայնոնա տեղանքում: Այս ամենը կայքերի կոնստրուկտորի մասին պատմելու համար է:

Hulu-ն երկրպագուներին կաթվածի է հասցնում

Թոմ Բրեդին կենդանի լեգենդ է, «Նյու Ինգլենդ Պետրիոտսի» քվոտերբեք, ով արդեն շահել է այն ամենը, ինչ հնարավոր էր: Սուպերբոուլից մի քանի օր առաջ վետերանը լուսանկար է հրապարակել մարզադաշտի թունելից: Եվ երկրպագուները որոշել են, որ մարզիկը կհայտարարի կարիերայի մասին: Բայց պարզվել է, որ դա Hulu ծառայության գովազդի համար խաբկանք էր:

Facebook-ը ցուցադրել է անսովոր հաղորդակցությունները

Facebook-ը որոշել է ցուցադրել, թե ինչպիսի հետաքրքրությունների խմբեր կան սոցցանցում: «Բլիթները» ջուրը նետելու սիրահարնե՞ր: Այո: Կրաֆտային կոկտեյլի սիրահարների խո՞ւմբ: Կա նման բան: Մարդիկ, ովքեր կրկնում են Ռոքի Բալբոայի մարզումնե՞րը: Եկեք այնտեղ հրավիրենք նաև Սիլվեստեր Ստալոնեին:

Էներգետիկ՝ Coca-Cola-ից, Սկորսեզեի հետ

Կարծում եք՝ ռեժիսոր Մարտին Սկորսեզեն արդեն ծե՞ր է: Գովազդում նա երեկույթի է հրավիրում ավելի երիտասարդ Ջոն Հիլին, բայց վերջինս ցանկանում է ժամանակն անցկացնել տանը: Օգնում է, իհարկե, էներգետիկը:

Wall Street Journal-ի տվյալներով՝ 2020թ. 30-վայրկյանանոց բաժինն արժեցել է մինչև 5,6 մլն դոլար:

Վերջին նորություններ

Ծրագրել են հարձակում Սյունիքի վրա, բայց «քամին այս անգամ նույն ուղղությամբ չի փչելու»

Իրանական աղբյուրը տեղեկացնում է, որ Թուրքիան ու Բաքուն մտադրություն են ունեցել հանկարծակի հարձակում ձեռնարկել Հայաստանի…

30.09.2021

Ադրբեջանը Թուրքիայի և Իսրայելի դոպինգի տակ է. Իրանում զգուշացնում են Բաքվին

Քանի դեռ վերլուծական շրջանակներում փորձում են վեր հանել Իրանի և Ադրբեջանի միջև լարվածության իրական պատճառներն…

29.09.2021

Ռուսներն Արցախում սադրանքները կանխելու և դիրքերի վրա հարձակումը հետ մղելու վարժանքներ են կատարել

Ռուսական խաղաղապահ ստորաբաժանումն Արցախի «Հյուսիս» տեղանքում հրադադարի հնարավոր խախտումների կանխման և դիտակետերի անվտանգության ապահովման վարժանքներ…

29.09.2021

Էկոլոգիական աղետ է սպասվում. Վանա լիճը ցամաքում է

Լճի ափամերձ եզրագիծը նահանջել է 1 կմ-ով, ջրի մակարդակն ընկել է 22-23 մ-ով: Ցամաքած հատվածներում…

28.09.2021

Ո՞ր հիմնական խնդիրների չլուծման պատճառով ունեցանք այս աղետալի իրավիճակը. Լևոն Մազմանյան

Վարչապետ Փաշինյանի նախկին խորհրդական Լևոն Մազմանյանն ուշագրավ վերլուծություն է հրապարակել իր ֆեյսբուքյան էջում, որտեղ անդրադարձել…

28.09.2021

ԵԽԽՎ-ն Լեռնային Ղարաբաղի վերաբերյալ կարևոր բանաձև է ընդունել

Ի հեճուկս Ալիևի փորձերին՝ «Լեռնային Ղարաբաղ» անվանումը միջազգային փաստաթղթերից դուրս մղելու ուղղությամբ, Ստրասբուրգում ընդունվել է…

27.09.2021