Ռուսաստանցին բարձրացրել է «Չեբուրաշկայի» որակը. մուլտֆիլմն ավելի սահուն է դարձել
Հոլովակի հեղինակը կադրերի փոփոխման հաճականությունը մեծացրել է՝ հասցնելով 50 FPS-ի: Նրա կարծիքով՝ ալգորիթմը կարող է օգնել փոքր բյուջե ունեցող անիմատորներին:
Zavtracast պոդկաստը վարող Մաքսիմ Զարեցկին մեծացրել է 1971թ.-ի «Չեբուրաշկա» մուլտֆիլմի կադրերի փոփոխման հաճախականությունը վայրկյանում՝ 7-8-ից դարձնելով 50: Դա արվել է DAIN AI նեյրոցանցի շնորհիվ. այն ապակենտրոնացված համակարգ է, որը հաշվարկների համար միաժամանակ կիրառում է մեծ թվով համակարգիչներ:
Հոլովակի գեներացման համար Զարեցին օգտագործել է DAIN APP անվճար նեյրոցանցը, որը թույլ է տալիս նոր կադրեր ընդմիջարկել և ավելի շատ FPS գեներացնել, քան օրիգինալում է: Հոլովակի հեղինակը դժգոհել է ծրագրի անկատարությունից: Նրա խոսքով՝ DAIN APP-ը դանդաղ է և աշխատում է բացառապես ժամանակակից CUDA տարբերակի վիդեոքարտերի վրա: HD այն ընդհանրապես չի մշակում:
Զարեցկին նշել է, որ 18 րոպեանոց 320p որակով մուլտֆիլմը Ryzen 2600x/RTX 2080-ով մոտ 12 ժամում է հաշվվել: Դա այն դեպքում, երբ ալգորիթմը կադրերի որակը սկզբնականի համեմատ բարձրացնում է ուղիղ երկու անգամ: Հեղինակի խոսքով՝ եթե համեմատենք հեռուստացույցի ալգորիթմների հետ, ապա տարբերությունն ավելի մեծ է, քանի որ այն բացառում է կտրուկ շարժումների ժամանակ գտածոները և ձգումները: Ալգորիթմը չի կորցնում պատկերի խորությունը գործընթացն ավարտելիս, իսկ յուրաքանչյուր կադրը հաստատվում է առանձին, և ոչ թե՝ «ժապավենի վրա». այստեղից էլ՝ բարձր որակը:
Զարեցկին տիկնիկային անիմացիան է ընտել, քանի որ նրանում FPS-ի մշտական քանակություն է: Սկզբում նա DAIN-ը ստուգել է «Վիշապ արքայազն» մուլտսերիալի վրա, բայց պարզվել է, որ անիմացիայի արագությունը շատ է տատանվում:
Այնուհետև Զարեցկին ալգորիթմը փորձել է «Վարեժկա» մուլտֆիլմի ստոպ-շարժման վրա: Նրա խոսքով՝ ալգորիթմն իրեն լավագույնս է դրսևորել: Տիկնիկային մուլտֆիլմում արդյունքը միանգամից ակնհայտ է, քանի որ նեյրոցանցը միջանցիկ դրվագներն ինքնուրույն է մշակում:
Հոլովակների հեղինակը խոստովանել է, որ ալգորիթմը դեռ կատարյալ չէ: Նրա խոսքով՝ մոնտաժային կցումների ժամանակ ոչ մեծ գտածոներ կան: Երբ տեսախցիկը շարժվում է 25 FPS նորմալ արագությամբ, թվում է՝ ալգորիթմը սխալվում է: Բայց այն պարզապես դեռ չի կարող հստակեցնել FPS-ն վարիացնել անիմացիայի: Միևնույն է, ընդմիջարկության համար ամենահարմարը ստոպ-շարժումն է, քանի որ այն համաչափ է:
Զարեցկին նախագիծը ստեղծել է զվարճանքի համար, ոչ թե՝ ստոպ-շարժումն «ուղղելու», որը համարվում է ոչ թե սահմանափակում, այլ՝ ոճ: Միաժամանակ, հեղինակն ակնկալում է, որ ալգորիթմը կարող է օգնել փոքր բյուջեով անիմատորներին:
Հեղինակը նշել է, որ DAIN-ը զարգացնելու դեպքում գուցե այն նույն «Վիշապ արքայազնը» հնարավոր լինի դիտել նեյրոցանցի մշակած առանցքային կադրերով: Նա ընդգծել է, որ կշահի նաև անիմեն, ուր հաճախակի խնդիրներից է անիմացիայի անբավարար սահունությունը, հատկապես հեռուստատեսային տարբերակներում:
Զարեցկին որոշել է հաջորդը «Նախորդ տարվա ձյունն էր տեղում» մուլտֆիլմի կադրերի հաճախականությունը մեծացնել վայրկյանում: Նա նշել է, որ նեյրոցանցը 4 անգամ «անկել է», մինչ պատասխանել է աղբյուրի հարցերին:
2019թ. ընդմիջարկության շնորհիվ «Թոմն ու Ջերին» բարելավվել է մինչև 60 FPS:
Բայց այն ժամանակ մուլտֆիլմի սահունությունը ոչ բոլորն են գնահատել:
Մեկնաբանությունները