Facebook-ը բոլորի համար թարմացրել է դեսկթոփային տարբերակի նոր դիզայնը. դյուրին «նավիգացիա» և էջերի ավելի արագ բեռնում
Սոցիալական կայքում նշել են, որ նոր դիզայնն ավելի թարմ է ու հասարակ: Առկա է նաև մուգ տարբերակը:
Facebook-ը բոլոր օգտատերերի համար հասանելի է դարձրել դեսկթոփային տարբերակի նոր դիզայնը, որն ընկերությունը ներկայացրել էր դեռևս 2019թ. ապրիլին: 2020թ. փետրվարին օգտատերերի մի մասն արդեն կարողացել է փորձարկել նոր տարբերակը:
Նոր դիզայնում «նավիգացիան» ավելի դյուրին է, իսկ գլխավոր էջն ու այլ բաժիններ ավելի արագ են բեռնվում: Այժմ նաև մուգ թեման է հասանելի. լուսավոր հատվածները ձևավորված են մոխրագույնով: Կապույտը դադարել է լինել հիմնական գույնը, բայց պահպանվել է, օրինակ, «նավիգացիայի» տարրերի ձևավորման մեջ:
Նոր ձևավորմանն անցնելու համար անհրաժեշտ է մուտք գործել օգտահաշվի կարգավորումներ և ընտրել «անցնել նոր Facebook-ին»: Հաղորդվում է, որ գործառույթն աստիճանաբար ավելացվելու է բոլոր օգտահաշիվներում:
Սոցկայքն ավելի դյուրին է դարձրել նոր էջերի ու խմբերի ստեղծումը. այժմ դա հնարավոր է անել մի քանի հպումով՝ ընտրելով ետնանկարը, մասնավորության մակարդակը, նշելով անվանումը և որոշ այլ տեղեկություններ: Հնարավոր է գնահատել խմբի արտաքին տեսքը՝ միացնելով նախադիտումը դեսկթոփային կամ բջջային տարբերակներով:
Ընկերությունից նշել են, որ վերջին շրջանում իրենք աշխատել են բջջային հավելվածների վրա և հայտնաբերել են, որ մի կողմ են դրել դեսկթոփային տարբերակը: Նրանց խոսքով՝ նոր դիզայնն ավելի թարմ է ու հասարակ:
Մեկնաբանությունները