Խնդիրը 2 խմբի է բաժանել օգտատերերին, թեև երկուսն էլ ճիշտ են — Շեշտ.am (shesht.am)
3 րոպե
Խմբագրություն

Խնդիրը 2 խմբի է բաժանել օգտատերերին, թեև երկուսն էլ ճիշտ են

Երկու կողմն էլ վստահ է, որ ճիշտ է: Նույնիսկ հաշվիչ սարքերն են տարբեր թվեր պատասխանում:

Մաթեմատիկական խնդիր / ©tjournal.ru

Թվիթերյան օգտատերերին բարկացրել է այն, որ խնդրի պատասխանը միանշանակ չի ստացվում. ոմանք ստանում են 1, իսկ մյուսները` 16:

Մի մասը մյուսին ծաղրում է սոցցանցում, խորհուրդ տալիս դիմել մաթեմատիկոսի, փոխարենը՝ ստանում նույն խորհուրդը: Երկու կողմն էլ վստահ է, որ ճիշտ է: Նույնիսկ հաշվիչ սարքերն են տարբեր թվեր պատասխանում:

Ոմանք նույնիսկ սկսել էին ապացույցներ ներկայացնել` իրենց հաշվարկներն արդարացնելու համար:

Պարզվեց, սակայն, որ երկու ճամբարներում էլ ճիշտ են հաշվում, բոլոր հաշվիչներն էլ ճիշտ են հավասարում: Խնդիրն ուղղակի նշանագրությունն էր: Այսինքն, մի մասը սկզբում բազմապատկում է, հետո` բաժանում, մյուսները` հակառակը:

Շուտով օգտատերերը հասկացան, որ անհամաձայնության պատճառը դպրոցում մաթեմատիկայի տարբեր մեթոդներով ուսուցումն է: Սկզբում բազմապատկողները կիրառում են PEMDAS տարբերակը` նախ` բացում են փակագծերը, հետո՝ բազմապատկում, այնուհետև` բաժանում և ստանում հավասարումը. այս դեպքում ստացվում է 1:

BODMAS մեթոդի դեպքում հավասարումը ստացվում է 16. բացվում են փակագծերը, բաժանումը, ապա՝ բազմապատկումը:

Այսինքն, սխալ նշանագրության պատճառով առաջացել է թյուրըմբռնում: Պետք էր հավելյալ փակագծեր կիրառել, բայց դրանք չկան:

Ամենաընթերցվածը

[miniorange_social_login]

Մեկնաբանությունները

Գրել մեկնաբանություն
Հաստատեք
Մուտք գործեք
Մուտք գործելով Դուք համաձայնվում եք կայքի օգտագործման օրենքների հետ.