Նավթարտադրողները դիմել են ծայրահեղ միջոցների — Շեշտ.am (shesht.am)
3 րոպե
Խմբագրություն

Նավթարտադրողները դիմել են ծայրահեղ միջոցների

Կարմիր կետերն ամբողջությամբ բեռնված նավթային տանկերներն են, որոնք համաշխարհային պահանջարկի անկման պատճառով «խցանվել են» ծովերում: Մեկ նավի օրական վարձավճարը կազմում է մոտավորապես 30 հազար դոլար:

Բեռնված տանկերները / © marinetraffic.com

Շուկայում առաջացած ավելցուկը հանգեցրել է նրան, որ նավթ և նավթամթերք արտադրողները դիմել են ծայրահեղ միջոցների և սկսել են վառելիքը պահելու անսովոր վայրեր փնտրել: Եթե նախկինում նման ընկերությունները նավթային շատ մեծ տանկերների (very large crude carriers, VLCC) պահանջարկ ունեին, ապա այժմ ստիպված են դիմելու ավելի փոքր նավերի:

Մինչև 2 մլն բարել տեղավորող VLCC-ի պահանջարկի գագաթնակետն արդեն անցել է, հիմա ազատը գտնելը գործնականում անհնար է, ուստի նավափոխադրման վճարը սկսել է նվազել: Ներկայումս VLCC-ի վարձակալության արժեքն հասել է մինչև օրական 167 հազար դոլարի:

Փոքրածավալ տանկերների պահանջարկն ու գները, ընդհակառակը, աճել են: Խոսքը Long Range 2 (800 հազար բարել) և Long Range 1 (345-615 հազար բարել) տեսակի տանկերների մասին է: Առաջինների նավափոխադրման արժեքը ռեկորդային աճ է գրանցել՝ դառնալով 173 հազար դոլար/օր, երկրորդինը՝ 112 հազար դոլար/օր:

Նավթի և նավթամթերքի համաշխարհային պանաջարկը սովորաբար օրական 100 մլն բարելի սահմաններում է լինում, արտադրվում է գրեթե նույնքան: Սակայն կորոնավիրուսի պատճառով, երբ արտադրական ձեռնարկությունների մի մասը չի գործում, պահանջարկը նվազել է մինչև օրական 30 մլն բարել՝ հանգեցնելով առաջարկի գերավելցուկի: Այդ պատճառով ցամաքային գրեթե բոլոր պահեստները լցված են կամ տրված են վարձակալության, բազմաթիվ վերամշակողներ ստիպված են դիմելու լողացող պահեստների:

Վաճառողների խոսքով՝ կան նաև այլ հանգամանքներ, որոնք ազդում են նավափոխադրման արժեքի վրա: Կորոնավիրուսի պատճառով բազմաթիվ նավահանգիստներում (հատկապես՝ ԱՄՆ-ի) բարդացել է բեռնաթափումը, ուստի նավերն ուղևորվում են այն երկրներ, որտեղ բեռնաթափման աշխատանքներն առավել արագորեն են կատարվում: Տանկերներն արդեն խցանումներ են առաջացնում: Սինգապուրյան նեղ նեղուցում, որը Մալաքյանի հետ միավորում է Հնդկական և Խաղաղ օվկիանոսները, 60 տանկերներից բաղկացած հսկայական խցանում է առաջացել, իսկ Կալիֆորնիայի մոտակայքում 30 տանկերներ խարիսխ են գցել. գնալու տեղ չունեն, հումքի պահանջարկ չկա:

Ամենաընթերցվածը

1 րոպե
Խմբագրություն

Մահացությունների թիվը նույնպես մինչ օրս գրանցված ամենաբարձրն է՝ 19: Առողջացել է 25 մարդ: Վարակվածների թիվն անցել է 10 հազարից:

5 րոպե
Խմբագրություն

Խնդիրը ծագում է ոչ բոլորի մոտ, սակայն ավելի լավ է՝ չփորձեք, ինչպես դա արել են բազմաթիվ օգտատերեր: Samsung-ն արդեն կարգավորում է խնդիրը:

3 րոպե
Խմբագրություն

News.am-ը կեղծ տեղեկություն է տարածել, որտեղ ներկայացվում է, թե վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը 10 օր առաջ արդեն վարակված էր և կարող է վարակած լինել Արցախի քաղաքական ու ռազմական վերնախավին: Վարչապետն այդ ժամանակ չէր կարող վարակված լինել, քանի որ Covid-19-ի ինկուբացիոն շրջանը 5,2 օր է:

1 րոպե
Խմբագրություն

Երեկոյան 23:00-ի մոտակայքում Հրազդան-Հանքավան հատվածում շատ վառ երկնաքար է պայթել ու ընկել անտառային տարածքում: Հազվադեպ երևույթն արձանագրվել է տեսախցիկով:

2 րոպե
Խմբագրություն

Չինացի գիտնականները պարզել են, թե միջավայրի ինչպիսի ջերմաստիճանային պայմաններն են համարվում կորոնավիրուսով հավանական վարակվածության համար առավել նպաստավոր:

1 րոպե
Խմբագրություն

Մահացությունների թիվը նույնպես մինչ օրս գրանցված ամենաբարձրն է՝ 19: Առողջացել է 25 մարդ: Վարակվածների թիվն անցել է 10 հազարից:

1 րոպե
Խմբագրություն

Երեկոյան 23:00-ի մոտակայքում Հրազդան-Հանքավան հատվածում շատ վառ երկնաքար է պայթել ու ընկել անտառային տարածքում: Հազվադեպ երևույթն արձանագրվել է տեսախցիկով:

3 րոպե
Խմբագրություն

Ուսումնասիրել ենք Հայաստանի տեղադիրքն աշխարհի երկրների շարքում՝ ըստ Covid-19 կորոնավիրուսով վարակվածության՝ վերջին օրվա ընթացքում գրանցված տվյալների:

7 րոպե
Խմբագրություն

Հավաքել ենք սոցցանցերում օգտատերերի գրառումները՝ տեղի ունեցածի կապակցությամբ:

[miniorange_social_login]

Մեկնաբանությունները

Գրել մեկնաբանություն
Հաստատեք
Մուտք գործեք
Մուտք գործելով Դուք համաձայնվում եք կայքի օգտագործման օրենքների հետ.