Ճապոնացի ուսանողուհին դատարկ թուղթ է ներկայացրել և ստացել «գերազանց»
Ճապոնիայում ուսանողուհին ամենաբարձր գնահատականն է ստացել նինձյաների մասին շարադրությունն անտեսանելի թանաքով գրելու համար:
Միեի համալսարանի պատմության ֆակուլտետի առաջին կուրսի 19-ամյա ուսանողուհի Էյմի Հագան պետք է էսսե գրեր Իգա-Ուենոյի նինձյաների թանգարան այցելության վերաբերյալ: Սակայն շարադրության փոխարեն դասախոսին դատարկ թուղթ է հանձնել:
Իրականում շարադրությունը գրված է եղել «աբուրիդասի» հնարքի միջոցով՝ անտեսանելի թանաքով: Այդ հնարքն օգտագործել են նինձյաները՝ գաղտնի նամակների և ուղերձների փոխանցման նպատակով: Կան անտեսանելի թանաք պատրաստելու բազմաթիվ մեթոդներ. Էյմին օգտվել է նինձյաների ժամանակ գոյություն ունեցած հնագույն բաղադրությամբ` սոյայի պտուղով (բակլա):
Շարադրությունը գրելուց առաջ Էյմի Հագան սոյայի պտուղը մի քանի ժամ թրջել է ջրում՝ պատրաստելով լուծույթ, ապա ջուր է ավելացրել: Դրա համար նրանից պահանջվել է տասը ժամ: Էյմին պատմել է, որ պատրաստման այդ մեթոդի մասին իմացել է դեռ մանկուց և հուսով է եղել, որ իրենց խմբում դրա մասին ոչ ոք տեղյակ չի լինի:
Նա դեռ մանկուց հետաքրքրված է եղել նինձյաների կյանքի ու մշակույթի պատմությամբ. հետաքրքրություն առաջացել է այն ժամանակ, երբ դիտել է նինձյաների մասին պատմող Nintama Rantaro անիմացիոն սերիալը: Համալսարանում պրոֆեսորը հայտնել է, որ բարձր կգնահատի ստեղծագործական մոտեցումը, այդ պատճառով էլ Էյմին որոշել է անտեսանելի թանաքով գրել էսսեն, որպեսզի տարբերվի մյուսներից:
«Աբուրիդասիի» մեթոդով գրված շարադրությունը կարդալու համար պետք է թուղթը տաքացնել՝ պահելով կրակի վրա: Հագան շարադրությունը գրել է վրձնով, ճապոնական ավանդական թղթի՝ «վասիի» վրա: Որպեսզի իր գրածը չգցեն աղբարկղը՝ մտածելով, թե դատարկ թուղթ է, ուսանողուհին սովորական թանաքով նշում է կատարել՝ «տաքացնել թուղթը»:
Դասախոսի արձագանքը
Դասախոսը՝ պրոֆեսոր Յուջի Յամադան, խոստովանել է, որ սկզբում զարմացել է՝ տեսնելով դատարկ թուղթը: Նրա խոսքով՝ հանդիպել է ծածկագրով արված հաշվետվություններ, բայց «աբուրիդասիի» օգտագործմամբ երբեք չի հանդիպել: Պրոֆեսորը սկզբում կասկածել է, թե բառերն ամբողջությամբ հստակ կերևան, բայց տանը կրակի վրա է պահել, ու բառերը հայտնվել են՝ հստակ ընդգծվելով: Այդ ժամանակ նա աշխատանքը համարել է հրաշալի:
Յամադան մինչև վերջ չի տաքացրել թուղթը, որպես մի մասը մնա անտեսանելի՝ գուցե ԶԼՄ-ներին ցույց տալու կարիք լինի, ուստի մինչև վերջ չի կարդացել շարադրությունը, բայց այդքանն էլ բավական է՝ գերազանց գնահատելու համար: Ուսանողուհին նշել է, որ շարադրությունն ավելի ուշագրավ է ոչ թե տեքստով, այլ գրելաձևով, իսկ բուն տեքստում ոչ մի արտասովոր բան գրված չէ. ինքը պարզապես ցանկացել է ստեղծագործաբար մոտենալ՝ կատարելով պրոֆեսորի պահանջը:
Ովքե՞ր են նինձյաները
Միջնադարյան Ճապոնիայում նինձյաները լրտես-դիվերսանտներ էին, հետախույզներ, երբեմն՝ վարձու մարդասպանի դեր կատարողներ: Նրանք տիրապետել են «նինձյուցուին», որը ներառում է մարտարվեստ, լրտեսական մեթոդներ և դիվերսիոն աշխատանք: Համարվում է, որ նրանք ձևավորվել են սամուրայական դասի ստեղծմանը զուգահեռ՝ 9-12-րդ դարերում:
Քաղաքականապես նինձյաները եղել են ֆեոդալական հարաբերությունների համակարգից դուրս: Նրանք միավորված են եղել խոշոր տոհմերի (կլանների) մեջ: 17—րդ դարում հաշվվել է նինձյաների շուրջ 70 տոհմ:
Մեկնաբանությունները