Ստեփանակերտի օդանավակայանն առաջիկայում կարող է շահագործվել — Շեշտ.am (shesht.am)
4 րոպե
Խմբագրություն

Ստեփանակերտի օդանավակայանն առաջիկայում կարող է շահագործվել

Արցախի նախագահի խորհրդականի հաղորդմամբ՝ օդանավակայանը պատերազմի օրերին թիրախավորվել է հակառակարդի կողմից, սակայն լուրջ վնասներ չի կրել. կարելի է արագ վերականգնել և շահագործել: Նա հնարավոր է համարել, որ օդանավակայանը հենց այս տարի արդեն կարող է շահագործվել:

Ստեփանակերտի օդանավակայան / © RadioFreeEurope

Արցախի նախագահի խորհրդական Դավիթ Բաբայանը հայտարարել է, որ ակնկալվում է՝ Ստեփանակերտի օդանավակայանը կվերաբացվի և կլինելի ոչ միայն ռազմական, այլև՝ քաղաքացիական նշանակության։ Նրա խոսքով՝ օդանավակայանը պետք է ծառայի որպես տրանսպորտային հանգույց, ապաշրջափակման, հաղորդակցության վերաբացման կարևոր օբյեկտներից մեկը:

Բաբայանը նշել է, որ օդանավակայանի գործարկումն Արցախի վերականգնման անհրաժեշտության տեսակետից չափազանց կարևոր նշանակություն ունի: Նա հնարավոր է համարել, որ օդանավակայանն այս տարի արդեն կարող է շահագործվել:

Արցախի նախագահի խորհրդականի հաղորդմամբ՝ օդանավակայանը պատերազմի օրերին թիրախավորվել է հակառակարդի կողմից, սակայն լուրջ վնասներ չի կրել. հնարավոր է արագ վերականգնել և շահագործել:

Փորձագետ Ալեքսանդր Խրոլենկոյի խոսքով՝ Երևանի Էրեբունի օդանավակայանից Ստեփանակերտ հեռավորությունը 320 կմ է: Սկզբնական շրջանում ռուս խաղաղապահներն այս ճանապարհով են տեղափոխվել Արցախ: Ավելի ուշ՝ նոյեմբերի 28-ից, կիրառվել է նաև Ադրբեջանի տարածքով մինչև Բարդա ձգվող երկաթուղին: Այդուհանդերձ՝ տարվա մեջ 2 անգամ անձնակազմի հերթափոխ կատարելու և անհրաժեշտության դեպքում արագ արձագանքման համար սա բավականին հեռու, ծախսատար և ժամանակատար է:

Մինչդեռ Ստեփանակերտից ընդամենը մի քանի կմ հեռավորության վրա գտնվող օդանավակայանը, Խրոլենկոյի խոսքով, կարող է ընդունել նաև ռազմատրանսպորտային ծանր ավիացիան:

Օդանավակայանի թռիչքները դադարել են 1990-ականների պատերազմի ժամանակ: Առկա և հետագայում կառուցված ենթակառուցվածքները վնասներ են կրել 2020թ. սեպտեմբեր-նոյեմբեր ամիսների պատերազմի ժամանակ՝ ադրբեջանական հարվածներից: Օդանավակայանի թռիչքավայրէջքային ուղին 2,2 կմ է: Տեղանքը թույլ է տալիս այն երկարացնել 1 կմ-ով, կողքից կառուցել երկրորդը:

Հիշեցնենք, որ Ստեփանակերտի օդանավակայանը շահագործման պատրաստ էր նաև 2011թ., սակայն մայիսի 9-ին նախատեսված գործարկումն անորոծ ժամկետով հետաձգվեց: Ադրբեջանը սպառնացել էր ոչնչացնել Ստեփանակերտի օդանավակայանում վայրէջք կատարող ինքնաթիռները: Դրան ի պատասխան` Հայաստանի այն ժամանակվա նախագահ Սերժ Սարգսյանը հայտարարել էր, թե պատրաստ է լինել Երևան-Ստեփանակերտ առաջին չվերթի առաջին ուղևորը: Այն այդպես էլ չկայացավ:

Ամենաընթերցվածը

2 րոպե
Խմբագրություն

Իրանական աղբյուրը տեղեկացնում է, որ Թուրքիան ու Բաքուն մտադրություն են ունեցել հանկարծակի հարձակում ձեռնարկել Հայաստանի Սյունիքի մարզի վրա, որպեսզի արգելափակեն Իրանի ճանապարհը դեպի Եվրոպա:

4 րոպե
Խմբագրություն

Ենթադրվում է, որ կրկնվելու է Վրաստանի օրինակը. Հայաստանը, հավանաբար, կստանա Լեռնային Ղարաբաղը՝ այս կամ այն տեսքով, իսկ Ռուսաստանը վերջնականորեն կկորցնի Ադրբեջանը:

5 րոպե
Խմբագրություն

Մատակարարված ժամկետնանց հրթիռների մի մասը չեն կրակվել և դուրս են հանվել հաշվեկշռից, իսկ մնացածն ընդհանրապես չեն կիրառվել, այդ թվում՝ 44-օրյա պատերազմի ժամանակ:

[miniorange_social_login]

Մեկնաբանությունները

Գրել մեկնաբանություն
Հաստատեք
Մուտք գործեք
Մուտք գործելով Դուք համաձայնվում եք կայքի օգտագործման օրենքների հետ.