«Ես բեռ չեմ». սոցցանցում ֆլեշմոբ է սկսվել՝ «Աերոֆլոտից» պահանջելով ընտանի կենդանիներին մարդասիրաբար փոխադրել
Ինքնաթիռում երկու կատուների մահանալուց հետո «Աերոֆլոտը» փոփոխություններ կատարելու պատրաստակամություն է հայտնել, բայց ամեն ինչում մեղադրել է օդանավակայանի բեռնափոխադրողներին:
Հունարի 24-ին ուղևոր Մաքսիմա Չումաչենկոն պատմել է «Աերոֆլոտ» ավիաընկերության իրականացրած Նյու Յորք-Սոֆիա չվերթի ինքնաթիռում մահացած իր երկու կատուների մասին: Երրորդը ողջ է մնացել, բայց ցրտահարվել է: Ուղևորը կենդանիներին հանձնել էր որպես բեռ. այդպիսին էր ընկերության պահանջը:
Կատուներից մեկը սատկել է ինքնաթիռում, մյուսը՝ անասնաբույժի մոտ: Մինչև հետազոտության արդյունքների հրապարակում Չումաչենկոն նշել է, որ Մոսկվայում փոխատեղման ժամանակ ուղևորներից մեկը տեսել է, որ կատուներին բեռնաթափման ժամանակ նետում են: Օդանավակայանում նա ստացել է կոտրված բեռը, մեկը նույնիսկ պարանով են կապել, որպեսզի չմասնատվի: «Աերոֆլոտը» հաստատել է տեղի ունեցածը, բայց մեղադրել է «Շերեմետևո Հենդլինգ» ընկերությանը, որն իրականացնում է բեռների հետ աշխատանքը:
Դրանից հետո ավիաընկերության սոցցանցը մի քանի օր ենթարկվել է օգտատերերի հարձակումներին: Նրանց խոսքով` բացասական մեկնաբանությունները հեռացվել են, բայց որոշ կարծիքներ հրապարակվել են: Instagram-ում ընկերության վերջին հրապարակման ներքո մեկնաբանություններն ավելի շատ են, քան էջում միջին քանակությունը: Մեծ մասը մահացած կատուներիմասին է:
Twitter-ում դժգոհ օգտատերերին պատասխանել են միևնույն նախադասությամբ՝ «Մենք կիսում ենք ձեր մտահոգությունը»:
Այդ ամենի ֆոնին համացանցում ուշադրություն են դարձրել Անաստասիա Շտեյնի հանրագրին՝ Change.org կայքում, որը հրապարակվել էր մինչ այս դեպքը: Նա այլ իրավիճակ էր նկարագրել՝ «Աերոֆլոտով» Պերմից Բեռլին ուղևորվելիս Մոսկվայում փոխատեղում իրականացնելիս պատահած:
Հանրագրի հեղինակի խոսքով՝ Գերմանիա ժամանելիս շանը չեն վերադարձրել. մոռացել էին Մոսկվայում: Ավիաընկերությունը չէր կարողացել օգնել աղջկան՝ ուղղորդելով դիմել բեռի որոնման ծառայություն: Անաստասիան նշել է, որ խոսքի մեջ ասել են՝ «Ձեր շունը մեզ համար ճամպրուկ է»: Շունը Բեռլին է վերադարձել տիրոջից 12 ժամ ուշ՝ «սոված և ծարավ»:
Բեռլինում ստիպված է եղել ինքնուրույն պարզել եղելությունը: Ավիաընկերության ծառայություններից ոչ մեկը տեղեկություն չի տրամադրել միջադեպի, շատ վիճակի և հնարավոր լուծումների վերաբերյալ:
Շտեյնն «Աերոֆլոտին» մի քանի պահանջներ է ներկայացրել՝ կենդանիների «մարդասիրական» տեղափոխման վերաբերյալ.
— Կենդանիների կարգավիճակը «բեռից» փոխարինել «հատուկ պահանջներով ուղևորի», — Հստակ պարզաբանել փոխադրողի պատասխանատվության տիրույթը, որպեսզի ավիաընկերությունը «մեղքը չգցի» այլ ծառայությունների վրա, — Ստեղծել կենդանու գտնվելու վայրի և առողջական վիճակի ստուգման հասանելի համակարգ, — Օդային տրանսպորտի դաշնային գործակալությունը պետք է ստեղծի փոխադրման ժամանակ ավիաընկերությունների և օդանավակայանների կողմից կենդանիների նկատմամբ մարդասիրական վերաբերմունքի բոլոր նորմատիվների կատարման վերահսկման բաժանմունք:
Հանրագիրը երկու կատուների մահվան ֆոնին ստորագրել է 30 հազար մարդ: Իսկ «Ձեր կատուն մեզ համար ճամպրուկ է» արտահայտությունից ծնվել է #янечемодан (ես ճամպրուկ չեմ) հեշթեգը, որի ներքո ինստագրամյան օգտատերերը միացել են պահանջին: Երկրորդ հեշթեգը #янебагаж-ն էր (ես բեռ չեմ):
Երկու հեշթեգներով արդեն մի քանի հարյուր հրապարակում կա: Տերերը հաճախ կենդանիներին նկարում են ճամպրուկների, պայուսակների մեջ: Գլխավոր ուղերձը՝ «Ես բեռ (ճամպրուկ) չեմ, ես ուղևոր եմ»:
Այլ օգտատերեր հրապարակում են նկարներ, թե «ինչպես է պետք անել»: Այդ նկարներում կենդանիները տերերի հետ ուղևորների սրահում են:
«Աերոֆլոտի» պատասխանը
Հունվարի 26-ին ավիաընկերությունը հրապարակային արձագանքել է կոչերին և դժգոհությանը: Ընկերությունը հերթական անգամ շեշտել է, որ մեղավոր չէ տեղի ունեցածի համար: «Աերոֆլոտը» նշել է, որ պատասխանատվությունը կրում է Շերեմետևո օդանավակայանի բեռնափոխադրողները, քանի որ այդ ծառայությունը մատուցում է «Շերեմետևո Հենդլինգ» ընկերությունը:
Միևնույն ժամանակ «Աերոֆլոտը» հայտարարել է, որ հանդես է եկել բեռնախցիկում կենդանիների տեղափոխման կանոնների փոփոխման և կատարելագործման նախաձեռնությամբ: Ընկերությունը հատուկ հարթակ կստեղծի՝ ուղևորներից առաջարկներ ընդունելու և համակարգը մշակելու համար: Ընկերությունը կոչ է արել համբերատար լինել և միասին ձեռնարկել միջոցառումներ՝ նմանատիպ երևույթները չկրկնելու համար:
«Շերեմետևոն» պատասխանել էր դեռևս հունվարի 24-ին: Վաղօրոք համաձայնվելով «Աերոֆլոտի» նախաձեռնության հետ՝ հայտարարել էին, որ տեղի ունեցածի պատճառները կպարզվեն, իսկ մեղավոր աշխատակիցները կպատժվեն:
Մեկնաբանությունները