Ադրբեջանով անցնող «Հյուսիս-հարավը» սկսել է գործել` Ֆինլանդիայից բեռներ տեղափոխելով դեպի Իրան ու Հնդկաստան
Հյուսիս-հարավ միջազգային տրանսպորտային միջանցքով (INSTC) պատմության մեջ առաջին անգամ տարանցիկ բեռնափոխադրում է իրականացվել: Այն անցնում է Ռուսաստանով, Ադրբեջանով ու Իրանով:
Իրանի հյուսիսում` Ադրբեջանի սահմանին գտնվող Աստարայի մաքսակետի ղեկավար Քարիմ Ռասուլին հայտարարել է, որ Հյուսիս-հարավ միջազգային տրանսպորտային միջանցքով (INSTC) պատմության մեջ առաջին անգամ տարանցիկ բեռնափոխադրում է իրականացվել:
Շուրջ 535 հազար եվրո արժեքով 563 տոննա թուղթը Ֆինլանդիայից հասել է Իրան, որտեղից տեղափոխվելու է Հնդկաստան: Շեշտենք, որ այս միջանցքի մասնակիցներն են Իրանը, Հնդկաստանը, Աֆղանստանը, Ադրբեջանը, Ռուսաստանը, Միջին Ասիայի երկրները և Եվրոպան: INSTC միջանցքը չի վերաբերում Հայաստանի և Վրաստանի տարածքներով նախատեսվող Հյուսիս-հարավ ծրագրին:
Աստարայի երկաթուղին դեռ միացված չէ Ռեշտի երկաթգծին, այդ պատճառով բեռնափոխադրումն իրանական այս հատվածում իրականացվել է բեռնատար մեքենաների միջոցով (երկաթուղու այդ հատվածի կառուցումը, ինչպես հայտնի է, ֆինանսավորվում է Ադրբեջանի կառավարության կողմից, սակայն որոշակի ձգձգումներ կան խմբ.):
Ռասուլիի խոսքով` նշված երթուղով տեղափոխվող բեռի առաջին խմբաքանակը Ռեշտից երկաթուղով հասնելու է Բենդեր-Աբաս, այնտեղից` Հնդկաստան:
INSTC-ի մասին
Հյուսիս-հարավ միջազգային տրանսպորտային միջանցքը 7200 կմ ընդհանուր երկարությամբ ծովային, երկաթուղային և ավտոմոբիլային երթուղիների ցանց է: Հիմնականում նախատեսված է Հնդկաստանից, Իրանից, Ադրբեջանից և Ռուսաստանից բեռների փոխադրման համար:
Միջանցքի ստեղծումը հնարավոր է դարձել այն բանից հետո, երբ 2017թ. Ադրբեջանը պաշտոնապես բացել է Իրանի հետ երկաթուղային հաղորդակցությունը:
Մեկնաբանությունները