Հայաստանը «կոնյակ» անվանումից հրաժարվելու համար 3 մլն եվրո կստանա
Կառավարությունը հավանություն է տվել Հայաստանի և ԵՄ-ի միջև ֆինանսավորման համաձայնագրին, որը նպատակ ունի խթանել Հայաստանում արտադրվող ապրանքների համար «Կոնյակ» նշումի օգտագործման «սահուն և արդյունավետ դադարեցումը»: Տնտեսվարողներն աջակցություն են ստանալու հայկական կոնյակի համար նոր անվանում մշակելու և տարածելու համար։
Կառավարությունը հունիսի 10-ին հավանություն է տվել Հայաստանի և Եվրոպական Միության միջև ֆինանսավորման համաձայնագրին, որը նպատակ ունի խթանել Հայաստանում արտադրվող ապրանքների համար Եվրամիության «Կոնյակ» աշխարհագրական նշումի օգտագործման «սահուն և արդյունավետ դադարեցումը»:
Համաձայնագրով նախատեսվում է աջակցություն Հայաստանի արդյունաբերությանը՝ արտահանման շուկաներում իր մրցունակ դիրքը պահպանելու համար: Մասնավորապես, տնտեսվարողներն աջակցություն են ստանալու հայկական կոնյակի համար նոր անվանում մշակելու և ներքին ու արտահանման ավանդական շուկաներում նոր անվանումը խթանելու, գովազդելու և շուկայահանելու հարցերում։
Կառավարության հիմնավորման համաձայն` ծրագրի շրջանակներում հայկական կոնյակի անվանման օգտագործումը դադարեցնելու և նոր անվանումը խթանելու համար լիազորված համապատասխան մարմինների համար կարողություններ են զարգացվելու:
Նշվում է, որ նոր ապրանքանիշ է մշակվելու` «հիմնված ընթացիկ նախաձեռնությունների ուսումնասիրության և գնահատման, տեղական ու արտահանման ավանդական շուկաների համար նախատեսված շուկայահանման պլանի հիման վրա՝ ներառելով ապրանքանիշի դիրքավորումը, գաղափարախոսությունը, պատմության ներկայացումը, անվանումը, կարգախոսը, տարբեր թիրախային շուկաների համար գովազդային արշավի ճանապարհային քարտեզը և այլն»։
Համաձայնագրով նախատեսվող ծրագիրը ֆինանսավորվում է Եվրամիության բյուջեից` Եվրոպական հարևանության գործիքի շրջանակներում: Ծրագրի ընդհանուր արժեքը կազմում է 3 մլն եվրո:
Ինչպես հաղորդվում է, ծրագրի ընդհանուր ուղղվածությունը վերահսկելու համար ստեղծվելու և գործելու է ղեկավար կոմիտե: Այն կազմված կլինի Հայաստանում Եվրամիության պատվիրակության, Հայաստանի էկոնոմիկայի նախարարության և այլ շահառու մարմինների ներկայացուցիչներից։
Կառավարության հիմնավորմամբ` Համաձայնագրի իրականացումը հնարավորություն կտա ներքին և արտահանման ավանդական շուկաներում հասնելու հայկական կոնյակի նոր անվանման ճանաչելիությանը:
Հիշեցնենք, որ «կոնյակ» անվանումից հրաժարումը նախատեսված է դեռևս 2017թ. ստորագրված Համապարփակ և ընդլայնված համագործակցության մասին համաձայնագրով, որն ուժի մեջ է մտել ս.թ. հունվարի 1-ից: Այն նախատեսում է հրաժարում նաև «շամպայն» անվանումից:
Հայաստանի Գինու ազգային կենտրոնի ղեկավար Ավագ Հարությունյանի խոսքով` «հայկական կոնյակն» այդ անվանումով ներկայումս արտահանվում է միայն հետխորհրդային երկրներ: Եվրոպական երկրներում այն ներկայացվում է որպես բրենդի:
Մեկնաբանությունները