Որտե՞ղ է չղջիկը. բարդ գլուխկոտրուկներ, որոնք ազդում են ոչ միայն ուղեղի վրա — Շեշտ.am (shesht.am)
6 րոպե
Խմբագրություն

Որտե՞ղ է չղջիկը. բարդ գլուխկոտրուկներ, որոնք ազդում են ոչ միայն ուղեղի վրա

Չելենջի շրջանակներում մարքեթոլոգները ստեղծել են նկարներ, որոնք հիշեցնում են մանկական գլուխկոտրուկներ, բայց ավելի բարդ:

«Մտածողը» / ©pikabu.ru

Բրիտանացի մարքեթոլոգները տարբեր ապրանքներ են փորձել գովազդել չելենջի օգնությամբ և ստեղծել են նկարներ, որոնք ազդում են ինչպես ուղեղի, այնպես էլ աչքերի վրա: Հանձնարարությունների պայմանները պարզ են. կրկնվող մասնիկների մեջ պետք է գտնել տարբերվողը: Շատ նման է մանկական խաղի, միայն թե՝ ավելի բարդ է:

Բրիտանիայի դիզայներները և առևտրային խոշոր ընկերությունների գովազդատուները մասնակցել են ֆլեշմոբի, որը գնորդներին ստիպում է երկար և ակնդետ նայել ապրանքների պատկերներին: Չելենջի շրջանակներում մարքեթոլոգները ստեղծել են նկարներ, որոնք հիշեցնում են մանկական գլուխկոտրուկներ, բայց ավելի բարդ:

Գտեք ստվերաներկը

Ֆլեշմոբին առաջինը միացել են անգլիական Շեֆիլդ քաղաքում գտնվող Meadowhall առևտրային կենտրոնի ներկայացուցիչները: Նկարիչները ուտելիքների էմոձիներից նկարներ են հավաքել, որտեղ պետք է գտնել ստվերաներկը: Խանութի տնօրեն Դարեն Պիրսի խոսքով՝ գնորդները սահմանած ռեկորդը 46 վայրկյան է:

Գտիր ստվերաներկը / ©medialeaks.ru

Այն ներքևի աջ անկյունում է:

Ահա ստվերաներկը՝ դեղին օղակում / ©medialeaks.ru

Գտեք չղջիկին

Հաջորդը, որ փորձել է բարկացնել հաճախորդներին, Burton Roofing շինարարական ընկերության աշխատակիցներն են: Դույլերի, վրձինների, ձեռնոցների ու աստիճանների նկարում պետք է գտնել քնած չղջիկի: Վաճառողները հավատացնում են, որ գնորդները կարողացել են գտնել 15 վայրկյանում:

Որտե՞ղ է չղջիկը / ©medialeaks.ru

Սա իսկապես ուշադրությունն ստուգելու բարդ փորձ է:

Չղջիկը՝ վարդագույն օղակի մեջ / ©medialeaks.ru

Նշվում է, որ եթե կարողացել եք ինքնուրույն գտնել չղջիկին, ապա ողջունելի է: Չղջիկը փոքր է, բայց պետք չէ հեղինակներին մեղադրել խաբկանքի համար: Նկարի օգնությամբ շինանյութ վաճառողները փորձել են ուշադրություն հրավիրել չղջիկների խնդրի վրա, որոնք կարող են աննկատ մտնել տուն և սատկել այնտեղ՝ չհասցնելով հարմար ելք կամ ուտելիք գտնել:

Նշվում է, որ թռիչքների հարցում համեմատաբար անփորձ երիտասարդ չղջիկներն ավելի շուտ մահանում են, քան տնից կարողանում են դուրս գալ: Նրանք կարող են բախվել սյանը, կահույքին կամ փաթաթվել վարագույրի մեջ: Եթե տանը չղջիկ է հայտնաբերվել, հավանաբար նա օգնության կարիք ունի:

Գտեք հաղթանշանը

Հաջորդ գլուխկոտրուկը, որը մարդկանց ստիպում է անգիտակցաբար նայել էկրանին, պատկանում է բրիտանական Stonegate Pub Company փաբային ընկերությանը: Նկարում պետք է գտնել հաղթական տարբերանշանը: Դրա համար գնորդներից պահանջվել է միջինում 38 վայրկյան:

Որտե՞ղ է հաղթանշանը / ©medialeaks.ru

Այն նկարի կենտրոնական հատվածներում է:

Հաղթանշանը՝ վարդագույն օղակի մեջ / ©medialeaks.ru

Գտեք բաց փականը

Վերջին նկարի հեղինակները փականների վաճառքով զբաղվող Smartcard ընկերության աշխատակիցներն են: Դիզայներները գլուխկոտրուկը կազմել են կախված, կողպված փականների նկարներից, որոնցից պետք է գտնել բացվածը: Ամենաուշադիր գնորդը գտել է 9 վայկյանում:

Որտե՞ղ է բաց փականը / ©medialeaks.ru

Բացված փականը գտնվում է նկարի ձախ հատվածում:

Բաց փականը՝ վարդագույն օղակում / ©medialeaks.ru

Իսկ ամենաբարդ գլուխկոտրուկը հենց բնության կողմից պատրաստվածն է: Լուսանկարիչը բուին է նկարել, սակայն ոչ ոք այնտեղ թռչնին չի գտնում. փորձեք ինքներդ:

Գտեք բուին / ©medialeaks.ru

Թվիթերյան օգտատերերից մեկը հանելուկ է հրապարակել.

ընդամենը պետք է բառերի ճիշտ հերթականությունը դասավորել, ինչում մեծահասակները դժվարանում են:

Ամենաընթերցվածը

[miniorange_social_login]

Մեկնաբանությունները

Գրել մեկնաբանություն
Հաստատեք
Մուտք գործեք
Մուտք գործելով Դուք համաձայնվում եք կայքի օգտագործման օրենքների հետ.